IMG_4778

روش های پنهان سازی آلت مردانه ویژه زنان ترنس (MTF) + تصاویر

مترجم: سعید.ش

🔻دو متد جهت پنهان سازی آلت مردانه وجود دارد: پنهان سازی آلت مردانه همراه با بستن آن ، و پنهان سازی آلت مردانه بدون بستن آن

پنهان سازی آلت مردانه به شما کمک می کند تا احساس بهتری نسبت به بدن خود داشته باشید؛ همچنين اگر قصد پوشیدن لباس زنانه دارید پنهان سازی آلت مردانه روشى بسیار مفید است.

پنهان سازی آلت مردانه و بستن آن ، روندی بدون درد و ناراحتی ست منوط بر این که به درستی انجام پذیرد.

زمان اختصاص دهید و آلت مردانه خود را به درستی پنهان نمایید و ببنديد تا آلت مردانه و همه چیز در جای خود حفظ گردد و احساس راحتی نمایید.

◼️عجله دارید ؟

برای شروع ، رو به کمر دراز بکشید و به آرامی بیضه هایتان را به طرف بدن خود فشار دهید. اگر درد احساس کردید روند را متوقف کنید و مجددا تلاش كنيد [و روند را اين بار به گونه اى انجام دهيد] تا درد متوقف شود. سپس کیسه بیضه خالی خود را به دور آلت مردانه بپیچانید. چندین لایه نوار پزشکی یا نوار Duct به دور آلت مردانه خود بپیچانید تا کیسه بیضه را در جایگاه خود نگاه دارید. در پایان ، آلت مردانه خود را به طرف عقب و به سمت باسن خمیده کنید و آن را با یک تکه نوار ببندید. پس از اتمام روند ، شورت تنگ و چسبان بپوشید تا همه چیز را در جایگاه خود نگاه دارید. جهت کسب اطلاعات در خصوص انتخاب بهترین نوع شورت ، به مطالعه ادامه دهید !

🔳متد اول : پنهان سازی آلت مردانه به همراه بستن آن

1

✳️1. اصلاح کنید

جهت اصلاح کیسه بیضه و نواحی اطراف آن ، از تیغ اصلاح و کرم یا ژل اصلاح مناسب استفاده نمایید. از تیغ های اصلاح ارزان قیمت یا کند استفاده نکنید [چرا که در این صورت اصلاح مو ها] مدت زمان بیشتری به طول خواهد انجامید ، اصلاح مو به خوبی انجام نخواهد پذیرفت ، و هنگام اصلاح موهایتان «کشیده» می شود و احساس درد خواهید نمود. همچنین به جای استفاده از صابون ، حتما از کرم یا ژل اصلاح استفاده نمایید تا تیغ اصلاح به آرامی سُر بخورد.

✳️2. بیضه های خود را پنهان کنید

آن چه که در این مرحله باید انجام دهید ، پنهان سازی بیضه هایتان در کانال اینگوینال می باشد. هنگامی که احساس سرماى شديد می کنید یا دخول جنسی با شدت انجام داده اید ، بیضه ها بطور طبیعی به درون کانال اینگوینال باز مى گردند.

رو به کمر دراز بکشید و بیضه هایتان را با یک دست رو به بالا فشار دهيد.

🔹این روند را می توانید هنگامی که در دستشویی نشسته اید نیز انجام دهید. به این صورت که پاهایتان را محکم به یکدیگر بچسبانيد. آلت مردانه و بیضه ها باید میان پا هایتان «فشرده شوند» به گونه ای که فقط ناحیه بسیار کوچکی از آن ها قابل دیدن باشد. بایستید و همه چیز را به همان صورتی که پنهان نموده اید در میان پا های خود نگاه دارید. سپس به آسانی کمی خود را جا به جا كنيد و تلاش نماييد تا بیضه هایتان را به کمک پا ها يا ران هايتان بالا بکشید. این روند ممکن است در چند مرتبه نخست دردناک باشد اما به محض این که تکنیک را فرا گرفتید دیگر احساس درد نخواهيد داشت.

🔸در صورتی که روند را به درستی انجام بدهيد نباید احساس درد و ناراحتی بیش از حدی را تجربه کنید. اگر احساس ضعف یا حالت تهوع دارید یا این که درد شدیدی احساس می کنید روند را متوقف کنید. چیزی را به اشتباه انجام داده اید. مجددا تلاش نمایید.

🔹پیش از پنهان سازی آلت مردانه ، قرار گرفتن در وان آب سرد مفید است.

2

✳️3. همه چیز را با نواربندی در جای خود نگاه دارید

کیسه بیضه خالی را به دور آلت مردانه خود بپیچانید و چندین مرتبه نواربندی کنید. آلت مردانه را (که در حال حاضر با چندین لایه نوار بسته شده است) با استفاده از یک یا دو تکه نوار به طول یک اینچ – هر کدام روی یک طرف آن – رو به عقب به سمت باسن ببندید. این اقدام بدین جهت انجام می پذیرد تا آلت مردانه در وسط قرار گيرد و رو به عقب کشیده شود.

🔹استفاده از دو نوع نوار بدین منظور توصیه می گردد : نوار پزشکی و نوار Duct.

1

جداسازی نوار پزشکی درد کمتری دارد اما [به هر صورت باید] مراقب باشید. اگر نوار پزشکی حتی اندکی مرطوب گردد دیگر نخواهد چسبید.

گفته شده است که نوار Duct در همه جا مورد علاقه درگ کویین ها می باشد. نوار Duct دارای چسبی نسبتا قوی است لذا [در صورت استفاده از اين نوع نوار] هیچگونه نگرانی در خصوص حفظ [آلت مردانه در جایگاه خود] وجود نخواهد داشت.

اما جداسازی نوار Duct آسان نیست. [جهت جداسازی نوار Duct] در وان آب گرم غوطه ور شوید و با دقت آن را جدا نمایید. اگر به تازگی مو های خود را اصلاح نموده اید از نوار Duct استفاده نکنید چرا که ممکن است دچار حساسیت و/یا راش شوید.

3

✳️4. لباس های خود را بپوشید

شورت Gaff (شورت زنانه طراحی شده برای مردان؛ مخصوص مبدل پوشان) یا شورتی که مخصوص نگهداری «آلت مردانه پنهان سازی شده» در جای خود طراحی شده باشد را بپوشید. یا شورتی از جنس اسپندکس و/یا لیکرا انتخاب نمایید تا [آلت مردانه] در جای خود به خوبی نگاه داشته شود.

2

 

🔳متد دوم : پنهان سازی آلت مردانه بدون بستن آن

4

✳️1. شورت مناسب خود را انتخاب کنید

شورت های متنوعی موجود است که برای پنهان سازی آلت مردانه مناسب هستند ، لذا باید کمی تجربه كسب کنید تا بتوانید شورت دلخواه خود را بیابید. شورتی را انتخاب کنید که از جنس اسپندکس محکم بافته شده یا از جنس مایکروفایبر باشد.

شورت هاى شيپر (Shaper briefs) و Boyshort انتخاب های مناسبی هستند ، اما اگر بافت آن ها سخت و محکم است می توانید شورت Bikini bottom را امتحان کنید. [در صورت استفاده از] شورت هایی که در یک طرف بسته می شوند می توانید میزان تنگی [شورت] را خود تنظیم نمایید.

3

🔹از پنبه یا ابریشم اجتناب کنید؛ الیاف طبیعی «لغزنده» هستند و موجب جا به جایی آلت مردانه پس از قرار دادن آن در جایگاه خود می شوند. همچنین پنبه به مرور زمان کش می آید.

5

🔸شورت Gaff (شورت زنانه طراحی شده برای مردان؛ مخصوص مبدل پوشان) را امتحان کنید. می توانید شورتی مخصوص پنهان سازی آلت مردانه خریداری نمایید؛ این مدل شورت ها در [فروشگاه های] آنلاین یا فروشگاه های مخصوص موجود است.

4

اگر در این پروسه تازه کار هستید [شورت های مخصوص] ممکن است انتخاب مناسبی برایتان باشند ، اما بعضی اشخاص ممکن است به شما بگویند که [خرید شورت های مخصوص] فقط اتلاف هزینه است. برای حفظ سرمايه خود می توانید [شورت مناسب و مخصوص به] خود را با قیچی کردن قسمت پا های شورت Control top pantyhose درست کنید.

 

6

🔹جهت «نگاهداری» بیشتر ، شورت Girdle یا Control-top pantyhose را روی شورت خود بپوشید.

7

 

8

✳️2. پنهان سازی نمایید

آلت مردانه خود را [با دست] بگيريد و به سمت عقب و میان پاهایتان بكشيد. بیضه های خود را نیز رو به عقب فشار دهید. از آلت مردانه جهت بالا آوردن و جداسازی بیضه ها استفاده کنید به گونه ای که در هر طرف یک عدد [بیضه] قرار داشته باشد و بیضه ها میان ران هایتان قرار گیرند.

🔹تا جایی که می توانید از نعوظ آلت جلوگیری کنید. پنهان سازی آلت مردانه در حالت نعوظ غیر ممکن است.

9

✳️3. تنظیم كنيد

شورت را از عقب در میان باسن خود به گونه ای بالا بکشید تا آلت مردانه پنهان سازی شده [در جایگاه خود] به خوبى قرار گيرد. زمانی که [آلت مردانه] در جایگاه خود قرار گرفت ، شورت مانع جا به جایی آلت مردانه و همه چيز خواهد شد.

🔹در خصوص میزان درد این پروسه ديدگاه هاى متفاوتی مطرح گرديده است. از نظر بعضی از اشخاص اگر پنهان سازی بسیار محکم و سخت صورت نگیرد هیچگونه درد واقعی وجود ندارد؛ سایرین آن را مشقت بار توصیف می کنند اما بیان می دارند که درد این پروسه به مرور زمان و با سازگاری بدن با موقعيت جدید کاهش می یابد.

⚠️هشدار

این پروسه ممکن است به نواحی تناسلی آسیب برساند.

مترجم: سعید.ش
🌐منبع: هلپ ترنس سنتر – شبکه اطلاع رسانی ترنسجندر و تغییرجنس
https://helptranscenter.org
مرجع:
https://www.wikihow.com/Tuck-and-Tape

Copyright © 2018 سعید.ش https://helptranscenter.org هلپ ترنس سنتر – شبکه اطلاع رسانی ترنسجندر و تغییرجنس All Rights Reserved